Restitutiebeleid

Als u niet tevreden bent met uw aankoop, zolang u binnen 30 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons opneemt, zullen wij uw verzoek om teruggave of omruiling in behandeling nemen. Elk verzoek na 30 dagen wordt niet gehonoreerd. Gelieve ervoor te zorgen om ons per e-mail (contact@windgoo.co) eerst te contacteren.

Voorwaarden voor retourneren en ruilen

  • Artikelen die zonder toestemming worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.
  • Artikelen moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
  • Alle artikelen moeten zich in dezelfde staat bevinden als waarin u ze hebt ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met labels en in de originele verpakking. U hebt ook de kassabon of het aankoopbewijs nodig.
  • Bij het retourneren of ruilen van artikelen moeten klanten een verzendmethode gebruiken die traceerinformatie biedt.

Niet-retourneerbare artikelen:

  • Uitverkoopartikelen of cadeaubonnen worden niet terugbetaald.
  • Schade/verlies veroorzaakt door klanten wordt niet terugbetaald.

Algemeen terugkeerproces

  • Start een retourzending: Stuur een e-mail naar contact@windgoo.co met foto's en/of video's van de artikelen en laat ons uw bestelnummer weten. Onze klantenservice zal binnen 3 werkdagen bepalen of uw retouraanvraag in aanmerking komt.
  • Stuur het artikel terug: Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je het retouradres en instructies over hoe en waar je het pakket naartoe moet sturen. (Opmerking: Artikelen die zonder toestemming worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd). Wij raden u aan uw retour/omruiling te verzenden met een verzendmethode die traceerinformatie en een handtekening biedt, omdat wij niet verantwoordelijk zijn voor zoekgeraakte retour/omruilingen.
  • Terugbetaling of omruiling: wanneer wij uw terugzending/omruiling ontvangen, inspecteren wij het artikel binnen 3-5 werkdagen en zorgen dan voor een vervanging of een terugbetaling.

Retourkosten

  • Als de terugkeer te wijten is aan onze problemen (zoals: onjuiste producten, kwaliteitsproblemen van producten), zullen wij een volledige terugbetaling voor u verstrekken;
  • Als de terugkeer te wijten is aan het probleem van de koper (zoals: houdt niet van/wil het item, bestelde een verkeerd product/maat), moet de koper de vracht betalen.
  • Geen restocking fee aan te rekenen aan de consumenten voor de terugkeer van een product.

Terugbetalingen

  • Zodra uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, stellen wij u op de hoogte van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u wordt goedgekeurd, wordt de terugbetaling binnen 2-3 werkdagen naar de oorspronkelijke betaalwijze overgemaakt.
  • Als je de terugbetaling niet binnen 2-3 werkdagen hebt ontvangen, controleer dan nogmaals je bankrekening. Neem vervolgens contact op met uw bank of creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat een terugbetaling officieel wordt gepost. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact met ons op via contact@windgoo.co

Let op: wij betalen de oorspronkelijke verzendkosten niet terug.

Bestellingen annuleren

  • Wij kunnen de bestelling voor u annuleren als u ons op tijd contacteert na uw aankoop.Als uw betaling is voltooid en het pakket niet wordt verzonden, kunt u uw bestelling annuleren voordat uw item wordt geleverd. En we zullen het volledige bedrag terugbetalen.
  • Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd zodra het pakket is verzonden.

Email: contact@windgoo.co

Address: HO KING COMMERCIAL CENTER 2-16 FA YUAN STREET Room 2914 Mong Kok Kowloon Hong Kong