Retourbeleid

Als je niet tevreden bent met je aankoop, zullen wij, zolang je binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel contact met ons opneemt, het retourverzoek verwerken. Je kunt hiervoor ons retourformulier invullen.

Retourvoorwaarden

  • Artikelen die zonder geaccepteerd retourverzoek worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd.
  • Artikelen moeten binnen 30 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
  • Alle artikelen moeten in dezelfde staat verkeren als waarin u ze heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met eventuele kaartjes en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

    Niet-retourneerbare artikelen:

    • Uitverkoopartikelen kunnen niet worden gerestitueerd.
    • Schade/verlies veroorzaakt door klanten wordt niet gerestitueerd.

    Algemeen retourproces

    • Een retour starten: vul ons retourformulier in. Onze medewerkers van de klantenservice bepalen binnen 3 werkdagen of je in aanmerking komt voor je retourverzoek.
    • Stuur het artikel terug: Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je het retourlabel toe. Verpak je product in de originele doos en breng je retour zo snel mogelijk naar een afleverpunt. (Opmerking: artikelen die zonder goedkeuring vanuit Windgoo worden geretourneerd, worden niet geaccepteerd).
    • Terugbetaling: wanneer we de retour hebben ontvangen, zullen we het artikel binnen 3-5 werkdagen inspecteren en vervolgens een terugbetaling doen.

      Terugbetalingen

      • Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij je op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van de terugbetaling. Als de retour wordt goedgekeurd, wordt de terugbetaling binnen 2-3 werkdagen uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode.
      • Als je de terugbetaling niet binnen 2-3 werkdagen hebt ontvangen, controleer dan nogmaals je bankrekening. Neem dan contact op met je bank of creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat een terugbetaling officieel wordt geplaatst. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan alsjeblieft contact met ons op via contact@windgoo.nl

        Let op: we betalen onze oorspronkelijke verzendkosten niet terug.

      Annuleringen van bestellingen

      • We kunnen de bestelling voor je annuleren als je op tijd na de aankoop contact met ons opneemt. Als uw betaling is voltooid en het pakket niet is verzonden, kun je je bestelling annuleren voordat het artikel wordt verzonden. Wij zullen de aankoopkosten volledig terugbetalen. Neem dan snel contact met ons op via contact@windgoo.nl 
      • Bestellingen kunnen niet meer worden geannuleerd zodra het pakket is verzonden.